28-11-2011

DIY- House decoration

DIY- House decoration 



Vandaag een DIY die niets met fashion te maken heeft! Nu we wat meer binnen zitten... gezellig bij de haard,onder een dekentje  dacht ik om een bloemstukje te maken. Ik heb mijn favoriete bloemen verwerkt en ik vind het een mooi resultaat geworden! Het geeft een leuke, kleurig detail in een kamer!

Today a DIY that has nothing to do with fashionNow that we are a little more inside ... cozy by the fire, I thought to make a flower arrangementI processed my favorite flowers and I think it's become a great resultIt gives a nice, colorful detail in a room!


Wat heb je allemaal nodig? | What do we need?

Een isomobol, groene oasis, klimop of bladeren, kopspelden, rozen, fijne takjes.

A ball of styrofoam, green oasis, ivy or leaves, pins, roses, fine twigs.



Hoe ga je te werk?

- je snijd de top van de isomobol eruit.
- je neemt je bladeren en spelt ze één voor één vast met kopspelden.
- je steekt een stuk van je groene oasis in het gat van de isomobol
- je gebruikt de takjes en brengt ze rond de isomobol
- je snijd de rozen kort en steekt ze in de groene oasis
- klaar !!! :) 


How to do it?

- you cut the top of the ball out.
- you take your leaves and spells them one by one with pins.
- you put a piece of your green oasis in the hole of the isomobol
- you use the twigs and bring them around the ball
- you cut the roses short and insert them in the green oasis
- Finished! :)


Follow me on twitterbloglovin 

3 opmerkingen:

  1. Nice Jolien :D looks like your house will be looking great the whole week with these roses :)

    Have a lovely day!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw super ! :D ga ik ook eens proberen

    http://turn-it-insideout.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so pretty :)

    www.pinklemonincrystal.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog!! Feel free to leave comments!
Enjoy and see you next time!