18-01-2012

Morning walk



Vandaag geen fashion post! De voorbije dagen hebben we goed weer gehad! Jeej! 
Ik heb deze week een ochtenwandeling gemaakt, in een park niet ver van bij ons! Zalig! De stilte, de zon , de vogels,...
Ik heb er van genoten :) dat moet ik meer doen!


Today no post about fashion! Last couple of days we had good weather! Jeej!
This week I made ​​a morning walk, in a park not far from us! Blessed! The silence, the sun, the birds ...
I really enjoyed :) I need to do that more!


Follow me on twitter, bloglovin





4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Ik vind het ook zo leuk op zo koude dagen om te kijken naar alle verschillende kleuren in de lucht als de zon opkomt (al kijk ik liever van binnenuit of in mijn auto :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie foto's! En erg leuke blog :)
    xx
    oorbeatle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love photographs taken in the morning light! They always look dreamy and romantic!!!

    Would you like us to follow each other?

    http://myveryownoneyearproject.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog!! Feel free to leave comments!
Enjoy and see you next time!