08-08-2012

08082012




Dit weekend ben ik naar een trouw geweest! :) 
Dit was mijn outfit ..
Na enkele maanden had ik de perfecte jurk gevonden ! Iedereen was zoals ik verwacht had in het kort en ik viel toch wel op met mijn lange jurk! Hihi
Ik had een super leuke dag! Feesten , genieten drinken en gezellig samen zijn! 




This weekend i went to a wedding! This was my outfit! :) 
After several months i found this perfect dress! Everyone had a short dress, so i was the only one with a long dress! Héhé 
I had a great day! Party, enjoy drinking and socializing!

Kleed|coast
Tas|h&m
Oorbellen|inno
Schoenen|zara


Follow me on twitterbloglovin

4 opmerkingen:

  1. Mooie jurk!
    Liefs Bo
    www.styleliner.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige jurk! Staat je perfect :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. staat je super! ik ben onlangs ook met een vriendin gaan shoppen die ook naar een trouw moest en zij koos ook voor een lange jurk!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog!! Feel free to leave comments!
Enjoy and see you next time!