24-09-2012

Deauty




Dit leuk pakketje van Deauty vond ik bij mijn thuiskomst!
Jeej eindelijk heb ik de Belgische beautybox in mijn handen! 
Blij met de producten! :) 
Ik heb eens uitgerekend en met deze doos heb ik toch redelijk wat geld uitgespaard moest ik deze producten los kopen...

Found this great package of Deauty when i came home! 
Jeej, finally i have the Belgian beautybox in my possession!
I'm happy with the products! :) 
I saved a lot of money with this packet, then when i had to buy the products separately...


Follow me on twitterbloglovin

1 opmerking:

  1. Het ziet er echt prachtig verpakt uit.
    En wat een mooi Essie lakje zeg!

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog!! Feel free to leave comments!
Enjoy and see you next time!