13-10-2012

13102012



Heel de morgen regen.. geen kans om foto's te trekken! :(! 
Ik ben nu een maand terug van mijn reis en ik heb nog enkele outfit foto's voor jullie.. voor mij het goede moment om deze nu te tonen! 
Dit weekend moet ik werken (gelukkig is het toch slecht weer) !!
Een leuk weekend gewenst...

Rain all morning .. no chance to draw pictures! : (!
I am now a month back from my trip and i have some outfit pictures for you .. for me the right time now to show!
This weekend I have to work (thankfully it is still bad weather)!
Have a great weekend 

Follow me on twitterbloglovin

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je lieve comment op mijn blog! Vreselijk is dat hé als het continue regent... :(. Eerste foto is leuk.
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog!! Feel free to leave comments!
Enjoy and see you next time!