01-07-2012

01072012


Hellow juli, vandaag heb ik mijn schattig jurkje van de Zara aan!:) Ik ben geslaagd voor mijn laatste examen, dus ik ben deze week afgestudeerd! Ik kan het niet geloven! 
Voor de rest had ik een leuke zondag! Etentje, begin van de solden,..

Hellow July, today i had my cute dress from Zara on :) I passed my last exam this week so I'm graduated! I can not believe it!
For the rest, i had a great sunday! Dinner, the start of the sales,..

Jurk|zara
Ring|h&m

Follow me on twitterbloglovin



5 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf jurkje, mooi gecombineerd ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig jurkje, staat je ook leuk!
    En nog gefeliciteerd!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je berichtje op mijn blog, ik volg je via Bloglovin :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely dress !

    http://eveandherparadise.blogspot.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A really nice dress, following you now! Followback? :)

    XOXO

    fashion-beam.blogspot.com.es

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog!! Feel free to leave comments!
Enjoy and see you next time!