24-07-2012

New in my closet


Nieuw in mijn kast! 2 items van de h&m...
Ik ben er super blij mee ...ik zocht nog een leuk shortje en dit is perfect! De tas past ook bij veel outfits! 
Vandaag is het genieten van het weer (eindelijk zomer :)) ! 
Tot snel !

New in my closet! 2 items of h&m..
Super happy with them... i was looking for a nice short and this one looks perfect! The bag looks great on a lot of outfits, i think!
Today enjoying the weather (finally summer :))!
See you soon! 


Follow me on twitterbloglovin

5 opmerkingen:

  1. Dat shortje is echt heel leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw die tas! van welke lijn issue, en is ht echt leer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze 1 week geleden gekocht (ik weet niet echt welke lijn)! Geen echt leer! :)

      Verwijderen
  3. Anoniem1.8.12

    nice waar zijn ze van?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog!! Feel free to leave comments!
Enjoy and see you next time!